به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، باشگاه تراکتور به طور رسمی میزبانی از گروه B لیگ قهرمانان آسیا را خواستار شده است تا از چهار تیم این گروه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبانی کند.

این درخواست از طریق بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال به AFC ( کنفدراسیون فوتبال آسیا )  ارسال شده است و باشگاه تراکتور در نامه ارسالی خود، فرم درخواست میزبانی را تنظیم و به معرفی امکانات باشگاه و شهر تبریز برای میزبانی از مسابقات پرداخته است.

تیم تراکتور تبریز با تیم های الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق در یک گروه قرار گرفته است و رقابت های این گروه از ۱۴ تا ۳۰ آوریل برابر با ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به صورت متمرکز انجام می شود.

تیم فوتبال تراکتور تبریز با قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته ایران جواز حضور مستقیم در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در فصل ۲۰۲۱ را گرفت.

تیم های شارجه امارات در پایان نیم فصل لیگ کشور خود در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و پاختاکور نیز قهرمانی لیگ برتر ازبکستان را در فصل گذشته به دست آورده است که این موضوع نشان می دهد تیم تراکتور در گروه سختی قرار گرفته است و بازی های دشواری را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خواهد کرد.

منبع: ایرنا