به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهر ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی افزود: بهشت جای متکبران نیست، اگر به عاقبت انسان‌های متکبر و سردمداران کفر نگاه کنیم می‌بینیم آینده خوشی نداشته‌اند.

امام جمعه اهر با اشاره به این‌که بهترین ارث از پدر و مادر به فرزندان؛ رعایت ادب است، افزود: متأسفانه با گسترش فضای مجازی، ادب اسلامی در جامعه از بین می‌رود و فحاشی، توهین، افترا، بدگویی و بدزبانی در حال رواج است.

وی با قدردانی از مردم شهرستان اهر برای حضور پرشور و باشکوه در مراسمات دهه‌ی فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: مردم به دنیا نشان دادند که یوم‌الله ۲۲ بهمن با وجود شیوع ویروس کرونا؛ جشن این روز فرخنده را تعطیل نمی‌کنند.

حاجی‌زاده به سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم آذربایجان اشاره کرد و افزود: اگر تشخیص به موقع و زمان‌شناسی مردم آذربایجان و تبریز نبود، شاید وقفه در پیروزی انقلاب اسلامی به وجود می‌آمد.

امام جمعه اهر با تأکید بر این‌که حلال مشکلات کشور نگاه به داخل و حمایت از تولید است، ابراز داشت: حمایت از تولید در راستای قطع وابستگی به سایر کشورها؛ عبادت است و در حال حاضر نیاز به حمایت از تولید ملی داریم.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در رابطه با ایران و خاورمیانه دچار خطای استراتژیک و محاسباتی شده‌اند به طوری که هرچه برای ایران پیش‌بینی کرده بودند غلط از آب درآمد و از طرفی قیام‌های ملت ایران در اقصی نقاط کشور تأثیر زیادی در برهم خوردن محاسبات آمریکا داشته است.

حاجی‌زاده بابیان این‌که القای دوقطبی سازی بین مسئولان حاکمیتی جمهوری اسلامی از جمله خطای محاسباتی آمریکایی‌ها بود، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و پشتیبانی مردم علل اصلی افول و شکست آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران است.