به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدرضا پورمحمدی گفت: در حال حاضر، میانگین تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان به دو نفر در روز و تعداد بستری‌ها نیز به ۳۹۰ نفر کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: به برکت تعامل و همراهی میان همه بخش‌های استان، روند پرشتاب توسعه بدون وقفه و با سرعت بیشتری ادامه دارد.

وی به همراهی خوب سیستم بانکی با مدیریت استان اشاره کرد و افزود: مدیریت، فرآیندی که در بدنه تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان وجود دارد و در سایه توجه ویژه به این موضوع در تمامی اتفاقات خوب و بد، کنار هم هستیم.

پورمحمدی با بیان اینکه بانک‌ها همواره در روند توسعه استان نقشی ممتاز دارند، متذکر شد: با وجود تمامی مشکلات موجود از جمله کرونا و تحریم‌ها، روابط بین دولت، بخش خصوصی و بانک‌ها در مسیر بسیار همواری در جریان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی از تلاش بی‌وقفه و خدمت‌رسانی بی‌نقص سیستم بانکی استان به مردم در دوران کرونا قدردانی کرد و بیان کرد: با وجود تعطیلی و شیفت‌بندی برخی ادارات و سازمان‌ها در شرایط کرونا سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با بیشترین ظرفیت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم بود.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اشاره کرد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای سلامت و خدمت، تصریح کرد: بیماری کرونا در استان، مدیریت شده ولی از بابت ازدحام مردم در اماکن عمومی و شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا نگران هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، میانگین تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان به دو نفر در روز و تعداد بستری‌ها نیز به ۳۹۰ نفر کاهش یافته است.

منبع: فارس