به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی که به منظور پیگیری وضعیت راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هریس برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه ۴۰ درصد از روستاهای اهر و هریس راه ارتباطی آسفالت‌ریزی شده و مناسبی ندارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از آسفالت‌ریزی و بهسازی راه ارتباطی ۶۰ روستای شهرستان‌های اهر و هریس خبر داد، افزود: مطالبات اهالی روستاهای منطقه را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی بابیان این‌که زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تأخیر در اجرای این پروژه باعث نارضایتی مردم اهر و منطقه شده است در پیگیری از مدیرکل راهداری استان، قول مساعد بر اتمام زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ دادند.

محرم‌زاده همچنین از آسفالت‌ریزی راه ارتباطی ۱۹ روستای اهر و هریس تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد، ابراز داشت: روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز سه‌راهی شیخ رجب تا خواجه از سوی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی اصلاح می‌شود.

در این دیدار زیرسازی، بهسازی و آسفالت‌ریزی راه ارتباطی روستاهای حاجی اوغلی، ورگهان، گلوجه، اویلو، تازه کند مسقران، ساری‌یارقان، انجرد، بی‌چک، لیلوگلیزه، کردلر، گاودل، پارچه قشلاق، پی‌جیک، استیار، قلعه، خلج، چنزق، سرخه گاو، مشیرآباد، جاده هریس-مشگین‌شهر، زرنق-بیلوردی، نهند، تازه کند، بخشایش به کردکندی در سال ۱۴۰۰ با پیگیری نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.