تمامی درختان ۲۵ ساله فضای سبزی در اهر به طور کامل قلع و قمع شد.

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، تمامی درختان ۲۵ ساله فضای سبزی واقع در روبروی اداره پست اهر به دلیل سوء مدیریت شهرداری اهر در توافق با مالک به طور کامل و با حکم قضایی قلع و قمع شد.

کوتاهی از طرف شهرداری اهر در این موضوع به وضوح معلوم می باشد که چون قطع درختان این پارک با درخواست قانونی مالک صورت گرفته و از لحاظ حقوقی موردی وجود ندارد.

با توجه به اینکه تعدادی از درختان در تاریخ ۹ شهریور ماه سال جاری با حکم قضایی قطع شده بودند و این عملیات تا امروز متوقف شده بود، مسئولان شهرداری و شورای شهر اهر می توانستند در این مدت ۵۰ روزه با مالک به توافق برسند تا این درختان قطع نشوند.

مالک این زمین نیز در گفتگو با خبرنگار اهر خبر گفت: شهرداری اهر به هیچ عنوان پیشنهاد قابل قبولی که می توانست منجر به مصالحه شود را ارائه نداد.

وی همچنین ضمن تکذیب سخنان نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر که گفته بود “صاحب زمین با داشتن سند شش‌ دانگ و عدم مصالحه با شهرداری اهر و زیاده‌ خواهی قصد تخریب فضای سبز را دارد” افزود: اینجانب بارها با شهرداران قبلی و فعلی و همچنین کارکنان شهرداری مذاکره کرده بودم که بنا به دلایلی نامعلوم پیشنهاداتی ارائه میدادند به صورت کارشناسی شده نبود و ما نیز مجبور به اقدام قانونی از طریق مراجع ذیصلاح شدیم.

aharnews-13950728-01 aharnews-13950728-02 aharnews-13950728-03