به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، موسی خلیل اللهی روز سه شنبه در جمع گروه‌های جهادی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: متأسفانه هم اکنون در برخی از شهرهای استان تکدی گری حرفه‌ای وجود دارد که با به کارگیری کودکان کم سن و سال، آنها را مورد ظلم قرار می‌دهند.

وی به موضوع تبریز شهر بدون گدا اشاره و اضافه کرد: به طور قطع افراد و خانوارهای نیازمند در شهرهای بزرگ مثل تبریز وجود دارد، اما شهرت تبریز به شهر بدون گدا به روحیه ولایت پذیری و دین داری مردم تبریز و آذربایجان و وجود خیریه‌های متعدد بر می‌گردد که نیازمندان واقعی را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهند.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه خیریه‌های آذربایجان شرقی و هیأت‌های مذهبی در حوزه‌های مختلف کارهای بزرگی در استان و حتی خارج از استان انجام داده‌اند، یادآور شد: خیّران استان در راستای حمایت از زندانیان در ستاد دیه استان سالانه میلیاردها تومان خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح محل جدید بند نسوان زندان مرکزی تبریز، گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در خصوص بند نسوان وجود داشت عمده اعتبارات مالی این بند از طریق خیّرین هیئت جان نثاران استان تأمین شده و فضای فیزیکی لازم برای طبقه بندی و حرفه آموزش و آموزش فراهم شده است.

منبع: مهر