به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صفایی فرد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۱۱۰ نفر طی ۱۱ ماهه امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بوده‌اند، گفت: ۵۹ نفر از این افراد به علت سقوط از بلندی، ۲۷ نفر بر اثر اصابت جسم سخت، ۱۱ نفر براثر برق گرفتگی، ۱۰ مورد خفگی یا کمبود اکسیژن، پنج نفر غرق شدگی و سه نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: طی این مدت، تعداد ۱۲۲۳ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۲۲ نفر زن و بقیه مرد بودند.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه امسال نیز هفت نفر به علت حادثه کاری فوت کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به تعداد سه نفر کاهش یافته است، گفت: طی همین مدت ۱۰۰ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

گفتنی است، تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۸ برابر با ۹۶ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه کننده نیز برابر با ۱۳۲۵ نفر بود که از این تعداد ۳۵ نفر زن و ۱۲۹۰ نفر مرد بودند.

منبع: ایلنا