اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 43744
شنبه - 23 اسفند 1399 - 17:46

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها تأکید کرد.

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد موقری سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی در جلسه کمیته فرعی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان، در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات و تضمین انتخابات سالم بر تولید برنامه های گفتگو محور و تولید محتوای متناسب با فضای انتخابات توسط صدا و سیمای استان تأکید کرد.

وی بر پرهیز مدیران و کارکنان ادارات در استفاده از امکانات و ابزارهای اداری در راستای تبلیغ کاندیداهای خاص تأکید کرد و گفت: از حراست ادارات و سازمان ها انتظار می رود تخلّفات انتخاباتی را به مدیران گوشزد کنند.
کنترل و نظارت بر فضای مجازی و تولید محتوی و بررسی و برنامه ریزی تولیدات و برنامه های گفتگو محور صدا و سیما از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که پس از بحث و بررسی مقرر شد اعضای کمیته، نسبت به شناسایی و استفاده از ظرفیت کانال های خبری و خبرگزاری های پر مخاطب استانی و شهرستانی به تفکیک اقدام نمایند و جلسات کمیته فضای مجازی به صورت مرتب با مراجع ذی ربط به منظور پایش فضای مجازی، جمع آوری و تحلیل اطلاعات و تولید محتوی تشکیل یابد.