به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در رزمایش پنجم همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی، با تقدیر از همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رفع مشکلات روز و مهم مردم در کشور، تحریم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را نشانه موفقیت این ستاد در حرکت به اهداف نظام دانست و گفت: دشمن به دلیل اثرگذاری ستاد در بحران ها و کمک شایان توجه به مردم در ایام کرونا، بویژه تولید واکسن کوو ایران برکت، این ستاد را تحریم کرد تا بتواند متوقفش کند اما این خیال باطلش محقق نخواهد شد و با شتاب بیشتری به سمت اهداف عالیه نظام حرکت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: این ستاد در سیل، زلزله و… همواره پیشگام بوده اما در ایام کرونا هم اقدامات ماندگاری انجام داد و با اهدای چندین هزار بسته معیشتی در رزمایش های احسان و همدلی و بویژه تولید واکسن و موفقیت آن در آزمایش های بالینی، توانمندی و مردمی بودن خود را نشان داده است.

وی اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را مایه عزت و آبروی نظام دانست و گفت: این ستاد از خود خاطره خوبی در اذهان بجا گذاشت و به کمک خانواده های آسیب دیده از کرونا شتافت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه تولید واکسن ایرانی کرونا در دوران اوج تحریم، تعجب جهانیان را برانگیخت، افزود: متخصصان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایام کرونا به خوبی عمل کردند و اعتبار علمی و عملی ایران را به دنیا نشان داده و برای نظام عزت و اعتبار آفرید.

وی با اشاره به اجرای پنجمین مرحله رزمایش «احسان و همدلی» در آذربایجان شرقی، این اقدام را ارزشمند دانست و خواستار تداوم این اقدامات خیرخواهانه در ستاد اجرایی و همه خیریه ها و مردم تا اتمام بیماری ویروس منحوس کرونا شد.

منبع: تسنیم