به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حبیب امین زاده در جلسه فوق العاده با روسای ادارات صمت شهرستان‌های دارای کشتارگاه های صنعتی مرغ خطاب به مدیران ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های اهر، مراغه، میانه و مرند گفت: فرآیند بازرسی و نظارت بر مرغ گرم از درب کشتارگاه با وجود بازرسان مقیم آغاز و تا محل توزیع عمده و خرده فروشی ادامه خواهد داشت و در این فرآیند، نظام آماری هر یک از متولیان تولید تا توزیع از جمله جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صمت می‌بایست تطابق داشته باشد.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی، نظارت و رصد اقلام معیشتی شهروندان بویژه مرغ گرم آماده طبخ، در صدر برنامه‌های ادارات صمت شهرستانها قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان شرقی خواستار استفاده از ظرفیت همه مدیران شهرستانی به ویژه فرمانداران در جهت اجرای مصوبات استانی تنظیم بازار برای تامین به موقع اقلام مورد نیاز شهروندان شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت همچنین با اشاره به تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بسیج اصناف گفت: می‌توان از ظرفیت بسیج برای نظارت گسترده تر در هنگام توزیع مرغ گرم در واحدهای صنفی شهرستان ها نیز استفاده کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به روند افزایش تولید مرغ گرم در روزهای اخیر و پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مسولان استانی، اقبال شهروندان برای تهیه مرغ تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به شرایط طبیعی و منطقی برسد.

منبع: خبرگزاری شبستان