به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول خدابخش ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام ۵۷۲ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فندقلو شهرستان اهر اظهار داشت: با اتمام مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان اهر، ۵۷۲ داوطلب از بخش‌های مرکزی و فندقلو در انتخابات نام‌نویسی کردند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: در بخش فندقلو ۱۵۷ نفر شامل ۱۵۳ مرد و ۴ زن در ششمین انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت‌نام کردند و با این احتساب تمامی ۳۱ روستای حائز شرایط برگزاری انتخابات به حد نصاب رسید.

وی بابیان این‌که در مجموع روستاهای شهرستان اهر تنها روستای افیل ۵ عضو و مابقی روستاها ۳ عضو اصلی دارند، گفت: در بخش فندقلو ۱۵۵ نفر با حضور در بخشداری فندقلو و ۲ نفر به صورت غیرحضوری در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

خدابخش از ثبت‌نام ۴۱۵ داوطلب مرد و زن در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی خبر داد، گفت: از این تعداد شامل ۴۰۵ نفر مرد و ۱۰ زن هستند.

فرماندار شهرستان اهر به نحوه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و بیان کرد: ۳۹۷ نفر با حضور در فرمانداری، ۱۰ نفر از طریق دفاتر پیشخوان و ۸ نفر از طریق نسخه دسکتاپ و موبایلی در انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی، ۷۶ روستا به حد نصاب رسیده و ۲۰ روستا نرسید.