اخبار شهرستان » اخبار ویژه » انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا
کد خبر : 44932
چهارشنبه - 25 فروردین 1400 - 17:36
فرماندار شهرستان اهر خبر داد؛

ثبت ‌نام ۵۷۲ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر از ثبت‌نام ۵۷۲ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فندقلو خبر داد.

ثبت ‌نام ۵۷۲ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول خدابخش ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام ۵۷۲ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فندقلو شهرستان اهر اظهار داشت: با اتمام مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان اهر، ۵۷۲ داوطلب از بخش‌های مرکزی و فندقلو در انتخابات نام‌نویسی کردند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: در بخش فندقلو ۱۵۷ نفر شامل ۱۵۳ مرد و ۴ زن در ششمین انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت‌نام کردند و با این احتساب تمامی ۳۱ روستای حائز شرایط برگزاری انتخابات به حد نصاب رسید.

وی بابیان این‌که در مجموع روستاهای شهرستان اهر تنها روستای افیل ۵ عضو و مابقی روستاها ۳ عضو اصلی دارند، گفت: در بخش فندقلو ۱۵۵ نفر با حضور در بخشداری فندقلو و ۲ نفر به صورت غیرحضوری در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

خدابخش از ثبت‌نام ۴۱۵ داوطلب مرد و زن در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی خبر داد، گفت: از این تعداد شامل ۴۰۵ نفر مرد و ۱۰ زن هستند.

فرماندار شهرستان اهر به نحوه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و بیان کرد: ۳۹۷ نفر با حضور در فرمانداری، ۱۰ نفر از طریق دفاتر پیشخوان و ۸ نفر از طریق نسخه دسکتاپ و موبایلی در انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی، ۷۶ روستا به حد نصاب رسیده و ۲۰ روستا نرسید.