به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول تقی‌پور گفت: این زندانیان حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند و اگر بتوانیم مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین کنیم، زمینه آزادی آنها فراهم خواهد شد.

 وی در خصوص برگزاری مراسم گلریزان امسال افزود : به علت پشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

تقی پور ادامه داد : خیّران می‌توانند برای واریز کمک‌های نقدی خود برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان واقع در تبریز – بلوار استاد شهریار- بلوار گلکار – خیابان ترافیک – خیابان نصر – جنب ایستگاه شماره ۱۸ آتش نشانی با مطالعه پرونده مددجویان، زمینه‌ی آزادی آنان را فراهم و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ تماس بگیرند.

مدیر ستاد دیه‌ آذربایجان شرقی درباره آزادی زندانیان نیازمند از طریق هزینه مراسم ترحیم نیز گفت: این سنت حسنه تقریبا به مدت سه سال است که در تبریز راه اندازی و به یک فرهنگ تبدیل شده است و تاکنون حدود ۱۱۰۰ خانواده هزینه‌ برگزاری مراسم ترحیم اموات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی صرف کرده و موجب آزادی بیش از ۳۷۰ زندانی شده اند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما