به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رحیم اکبری هدف از این اقدام ورزشی خود و همراهش را تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای ورزشکار ۸ سال دفاع مقدس و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد.

وی، همچنین از حمایت و پشتیبانی دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و جابر اسدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در اجرای این برنامه قدردانی کرد.

گفتنی است رحیم اکبری از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و پیشکسوت رشته دو و میدانی و کوهنوردی شهرستان اهر بوده که پیش از این نیز مسیر اهر – تبریز را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت دوی استقامت طی کرده بود و همچنین مصطفی مسیبی دانشجوی رشته مدیریت ورزش مقطع کارشناسی ارشد این واحد که از مربیان و مدال آوران رشته اسکیت سواری این شهرستان می باشد نیز پیش از این به منظور تجدید میثاق با آرمانهای مقدس امام راحل و شهدای گرانقدر مسیر ۸۰۰ کیلومتری اهر تا مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) را با اسکیت در مدت هفت روز  طی کرده بود.

این گزارش حاکیست، در پایان طی این مسیر ۹۵ کیلومتری اهر-تبریز، دو ورزشکار دوومیدانی اهری ضمن حضور در قطعه ورزشکاران و هنرمندان گلزار شهدای تبریز با نثار گل و فاتحه با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای ورزشکار ۸ سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

همچنین با حضور جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، جابر اسدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل قطعه ورزشکاران و هنرمندان گلزار شهدای تبریز از دو ورزشکار دوومیدانی اهری رحیم اکبری و مصطفی مسیبی که مسیر اهر- تبریز را به صورت دوی استقامت طی کرده بودند تجلیل شد.

aharnews-13950727-01 aharnews-13950727-02 aharnews-13950727-03 aharnews-13950727-04