اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 45403
دوشنبه - 6 اردیبهشت 1400 - 11:08
فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد؛

پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف کرونایی در شهرستان اهر

فرمانده انتظامی اهر از تداوم اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن و صنوف در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و سلامت شهروندان خبرداد و گفت: در این راستا ۴۶ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف کرونایی در شهرستان اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در گفتگویی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف و مصوبات ستاد ملی مبارزه کرونا در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری، همچنان تعطیلی واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت و پروانه کسب، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به همراه نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت طی یک هفته گذشته از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید که تعداد ۴۶ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هماهنگی مقام قضائی پلمب شده و به تعدادی نیز تذکراتی داده شد.

فرمانده انتظامی اهر در پایان با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایّام در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.