به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر قاچاق نفت کوره ی دولتی توسط افراد ناشناس در کوره های آجر پزی یکی از روستاهای سطح حوزه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش خواجه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل شناسایی شده اعزام و با بررسی های بیشتر به یکی از کوره های آجر پزی که سال ها غیر فعال بوده و با ایجاد خاکریز مانع دید از اطراف بود مشکوک شدند .

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسی از این کوره آجرپزی مقدار ۴۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق که در تعداد ۴ تانکر دپو شده بود،کشف شد.

سردار “محمدی” با بیان اینکه در این راستا صاحب واحد کوره پزی به عنوان متهم اصلی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد،گفت: ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان امر ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان از شهروندان درخواست کرد:در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله احتکار و قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس به پلیس اطلاع داده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس