به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده عصر امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان اهر از افزایش ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر به ۲۰۰ خبر داد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای؛ ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر به ۲۰۰ تخت طی ماه‌های آینده افزایش می‌یابد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نصب دستگاه MRI در بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: دستگاه MRI برای اولین‌بار در ارسباران، در بیمارستان اهر نصب می‌شود که وزارت بهداشت با رفع نواقص آن، این تجهیزات را در بیمارستان اهر تأمین و تحویل می‌دهد.

وی ادامه داد: نصب و راه‌اندازی دستگاه MRI در بیمارستان باقرالعلوم اهر که جزو مطالبات مردم اهر بوده؛ برای مردم منطقه ارسباران نیز خدمات‌رسانی خواهد کرد و طبق وعده‌ای که داده شده در ماه‌های آینده بخش MRI در بیمارستان اهر به بهره‌برداری می‌رسد.

محرم‌زاده بابیان اینکه مجهزترین بخش LDR منطقه ارسباران در بیمارستان باقرالعلوم اهر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در بخش زایمان و همچنین بخش دیالیز مجموعاً ۴۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر افزوده شده است.

نائب‌رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌های مدیر شبکه بهداشت و مدیران بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: تکمیل برخی زیرساخت‌های درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر به اعتبار و تجهیزات نیازمند است، که با پیگیری از وزارت بهداشت و درمان و سایر ارگان‌ها؛ کمبود اعتبار برای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان اهر را تأمین می‌کنیم.

وی بر ضرورت دقت در خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه‌کننده از نظر کیفی در بیمارستان باقرالعلوم اهر تأکید کرد و یادآور شد: تمام پیگیری‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان باقرالعلوم اهر صرفاً برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران است و در این مسیر از هیچ‌گونه تلاش دریغ نمی‌کنیم.

محرم‌زاده با تأکید بر این‌که طی گفت‌وگویی با بیماران؛ از نحوه خدمات‌رسانی بیمارستان باقرالعلوم اهر اظهار رضایت داشتند، اضافه کرد: اهر مرکزیت منطقه ارسباران را داراست و بیمارستان اهر علاوه بر اهری‌ها؛ به بیماران هوراند، کلیبر، هریس، ورزقان و خداآفرین نیز خدمات‌رسانی می‌کند، این در حالیست که از مجموع ۱۱۰ بیمار کرونایی بستری شده در بخش‌های بیمارستانی، ۳۰ نفر از شهرستان‌های همجوار است و در کل سطح و کیفیت خدمات‌رسانی در بیمارستان اهر نسبت به گذشته ارتقاء یافته است.