به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام محمد علی نظری روز یکشنبه در آیین نمادین ستاد برگزاری جشن گلریزان اهر اظهار کرد: طی فراخوان اعلام شده برای این امر خداپسندانه از سوی این ستاد که با استقبال ویژه اهالی نوع دوست منطقه، صاحبان طرح های تولیدی، اصناف، بازاریان، کارکنان ادارات و نهادها همراه بود، ۴۵۰ میلیون تومان برای این امرجمع آوری شده است.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته این ستاد گفت: پارسال زمینه آزادی ۵۵ نفر فراهم شد که از این تعداد ۲۷ نفر توسط ستاد دیه، ۲۲ نفر توسط خیران و ۶ نفر نیز توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

رئیس دادگستری اهر افزود: همچنین در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال و سیاست های دستگاه قضایی در حمایت از طرح های تولیدی و صنعتی و رفع موانع تولید، با تمهیدات لازم خارج از نوبت به مشکلات کارآفرینان و صاحبان طرح های تولیدی و صنعتی رسیدگی می شود.

وی تأکید کرد: در این راستا مشکلات چند واحد تولیدی – خدماتی منطقه که به جهت برخی مسایل مالی و نوسانات بازار و افزایش هزینه های تولید در دستگاه قضایی شهرستان برایشان پرونده قضایی تشکیل شده و با مشکل تعطیلی مواجه بودند، با رایزنی های انجام شده و دستورات قضایی، حل و جلوی تعطیلی آنها گرفته شد.