اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 46034
یکشنبه - 19 اردیبهشت 1400 - 16:06
رئیس دادگستری شهرستان اهر:

زمینه آزادی ۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در اهر فراهم شد

رئیس دادگستری شهرستان اهر اعلام کرد: با مشارکت خیران زمینه آزادی آزادی ۲۴ نفر از محکومان مالی و جرائم غیر عمد در این شهرستان فراهم شد.

زمینه آزادی ۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در اهر فراهم شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام محمد علی نظری روز یکشنبه در آیین نمادین ستاد برگزاری جشن گلریزان اهر اظهار کرد: طی فراخوان اعلام شده برای این امر خداپسندانه از سوی این ستاد که با استقبال ویژه اهالی نوع دوست منطقه، صاحبان طرح های تولیدی، اصناف، بازاریان، کارکنان ادارات و نهادها همراه بود، ۴۵۰ میلیون تومان برای این امرجمع آوری شده است.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته این ستاد گفت: پارسال زمینه آزادی ۵۵ نفر فراهم شد که از این تعداد ۲۷ نفر توسط ستاد دیه، ۲۲ نفر توسط خیران و ۶ نفر نیز توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

رئیس دادگستری اهر افزود: همچنین در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال و سیاست های دستگاه قضایی در حمایت از طرح های تولیدی و صنعتی و رفع موانع تولید، با تمهیدات لازم خارج از نوبت به مشکلات کارآفرینان و صاحبان طرح های تولیدی و صنعتی رسیدگی می شود.

وی تأکید کرد: در این راستا مشکلات چند واحد تولیدی – خدماتی منطقه که به جهت برخی مسایل مالی و نوسانات بازار و افزایش هزینه های تولید در دستگاه قضایی شهرستان برایشان پرونده قضایی تشکیل شده و با مشکل تعطیلی مواجه بودند، با رایزنی های انجام شده و دستورات قضایی، حل و جلوی تعطیلی آنها گرفته شد.