به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، موسی صفی در گفت‌وگویی، با اشاره به ایفای نقش بسیجیان در کنار کادر بهداشت و درمان اهر در اجرای گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات خستگی‌ناپذیر کادر بهداشت و در کنار آن بسیجیان؛ شهرستان اهر در واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ سال جایگاه نخست استانی را به دست آورد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۱۹۴۳ بسته معیشتی در بین سرپرست خانوار نیازمند مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اهر خبر داد و گفت: سرپرست خانوارهایی که به دلیل ابتلاء به کرونا در خانه قرنطینه شده و منبع درآمدی برای تأمین نیازهای اولیه زندگی را ندارند توسط بسیجیان شناسایی و ۱۹۴۳ بسته معیشتی توزیع کردیم.

وی بابیان این‌که ۱۷۷۶ بسته بهداشتی در بین افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اهر توسط بسیجیان توزیع شده است، یادآور شد: همچنین در طول ماه مبارک ۱۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان اهر توزیع کرده‌ایم.

صفی از پُخت و توزیع ۵۲۳۰ پُرس غذای گرم در بین نیازمندان اهر خبر داد، گفت: با عنایت به شرایط کرونایی و کاهش درآمد مردم؛ تصمیم به پُخت ۵۲۳۰ پُرس غذای گرم گرفتیم و در این راستا غذای گرم را در بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان توزیع کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با قدردانی از همراهی رسانه‌های شهرستان اهر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وظایف بسیجیان در گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تشویق و ترغیب مردم به واکسیناسیون بوده؛ که انتظار می‌رود در این راستا اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز کمک‌حال بهداشت و درمان، بسیج و سپاه باشند.

وی با تأکید بر این‌که گروه‌های بسیجی همچنان در اخذ تست کرونا از افراد مبتلا و مشکوک با شبکه بهداشت اهر همکاری می‌کنند، تصریح کرد: ۲۶ نفر از بسیجیان در امر نمونه‌برداری از افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا همکاری دارند.