اخبار شهرستان » سیاسی
کد خبر : 46358
یکشنبه - 26 اردیبهشت 1400 - 17:21
نائب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت ورود به موضوع نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها

نائب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی بر ضرورت ورود به موضوع نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تاکید کرد.

ضرورت ورود به موضوع نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا از عملکرد ناثواب هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان‌ها گله‌مند هستند، ابراز داشت: کاندیداهایی با داشتن پرونده تخلفاتی و گاهاً دهن‌کجی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند و آن‌هایی که باید تأیید صلاحیت می‌شدند را رد صلاحیت کرده‌اند. عملکرد هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان‌ها باید بررسی شود.

وی سپس ادامه داد: از رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت عالی مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درخواست دارم تا به موضوع بررسی پرونده داوطلبان انتخابات شوراهای شهر دارای مشکل رسیدگی نموده و نتیجه را اعلام دارند.

این نماینده مجلس سپس گفت: خسارت تگرگ به باغات شهرستان اهر باید از سوی بیمه محصولات کشاورزی جبران شود.

محرم زاده در خصوص ورزشگاه اهر نیز افزود: ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری اهر با وجود تأمین اعتبار و انتخاب پیمانکار، هنوز عملیات اجرایی آن شروع نشده است.

وی ابراز داشت: عملکرد ضعیف وزارت صمت، گره از مشکلات اهر و هریس باز نکرده و قرار بود پروانه معادن خصوصی که اقدام به فعال‌سازی نکرده‌اند ابطال شود.