به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یوسف پایدار، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این اقلام از واحدهای تولیدی و توزیعی در استان کشف شده است، اظهار کرد: پرونده تخلفاتی برای این واحدها پس از طی مراحل قانونی رسیدگی رای قطعی و جریمه به ارزش چهار میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی با تاکید بر تداوم نظارت‌ها بر واحدهای تولیدی و توزیعی استان به ویژه در حوزه محصولات بهداشتی، اظهار داشت: واحدهای تولیدی و توزیعی مذکور به دلیل تقلب جریمه شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی بر رعایت ضوابط تولید و توزیع بویژه در بخش محصولات بهداشتی تاکید کرد و گفت: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان براساس قوانین و مقررات به شدت برخورد می شود.

پایدار، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه و پورتال این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری به سازمان منعکس کنند.

منبع: ایرنا