به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یوسف پایدار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تخلف این واحد خودرو ساز پرونده ای به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده بود که با طی مراحل قانونی رسیدگی،  این واحد به پرداخت این مبلغ محکوم شد.

وی اظهار داشت: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت و با همکاری تمامی دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان حسب قوانین و مقررات به شدت برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه‌های مختلف سازمان اعم از سامانه تلفنی ۱۲۴ و واحد رسیدگی به شکایات حضوری مردم در سازمان آماده دریافت شکایت های مردمی است.

پایدار ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، عدم اجرای ضوابط گارانتی از سوی شرکت های خودروساز، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، گزارش ها و شکایات خود را اعلام کنند تا نسبت به رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.

منبع: ایرنا