به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:
نیمه خرداد، یادآور ندای روح‌بخش بزرگمردی از سلسله آزادی‌خواهان و حق‌طلبان تاریخ است؛ مردی که در روزگار تیره استبداد و استعمار، آغازگر نهضتی شد که شعله‌های نورانی آن دل‌های مومنان را روشنی بخشید و هیمنه نظام سلطه را درهم شکست.
اکنون ۳۲ سال از روزی که آن پیر فرزانه با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به سوی جایگاه ابدی سفر کرد، می‌گذرد؛ اینک، ماییم و سرمایه عظیمی که امام امت، نزد ما به امانت نهاده است.
تحقق نهایی اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، تنها در سایه پشتیبانی و حضور همه‌جانبه ملت بزرگ ایران در صحنه‌های مختلف میسر است و در این مسیر روشن اما پرفرازونشیب، اندیشه‌های جاودان امام خمینی(ره) شمع راه ما خواهد بود.
ملت هوشیار ایران که همواره از آزمون‌های سخت الهی سرافراز بیرون آمده است، این بار نیز در رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر به منویات آن مرد بزرگ الهی لبیک گفته و ثابت خواهد کرد که همچنان به آرمان‌های انقلاب و اندیشه سیاسی امام راحل وفادار است.
اینجانب با ابراز ارادت و احترام به روح پاک حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و همچنین گرامی‌داشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، مردم مومن و انقلابی استان آذربایجان شرقی را به تجدید پیمان با آرمان‌های الهی آن عزیز سفرکرده و خلف صالح او، مقام معظم رهبری دعوت می‌کنم.
۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸  سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی است و قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد  ۱۳۴۲، سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷ بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی شد.

منبع: ایرنا