به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار موسی صفی ظهر پنج شنبه در جلسه کمیته رصد فضای مجازی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اهر بابیان این‌که فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری در جایگاه افسران جنگ نرم هستند، افزود: در شرایط کنونی اتحاد، همدلی و همکاری صمیمانه کلید حل مشکلات جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: متأسفانه یکسری خلاءهای قانونی در فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد که در بُعد صلاحیت‌ها در ادوار مختلف ظاهر می‌شود و این خلاءها مختص شهرستان اهر نیست بلکه از شهرهای مختلف حواشی متعددی دیده می‌شود.

وی بر لزوم تشویق مردم توسط رسانه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه تأکید کرد و یادآور شد: عده‌ای فکر می‌کنند اگر مردم را ترغیب به عدم مشارکت در انتخابات کنند تمامی مسائل و مشکلات حل می‌شود، در حالی که نه‌تنها حل نمی‌شود بله سرنوشت‌مان با خلل مواجه خواهد شد لذا از رسانه‌ها می‌خواهیم با معرفی کاندیداها و برنامه‌های آنان، ضمن کمک به انتخاب نامزدهای اصلح؛ مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تشویق کنند.

صفی خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌گویند انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری یک‌طرفه است، اگر منصفانه نگاه کنیم در ادوار گذشته نامزدهایی گمنام در انتخابات پیروز میدان رقابت شده بودند که مردم با شناخت در صحنه انتخابات رأی دادند و مقصر شناختن شورای نگهبان اجحاف در حق فقهای شورای نگهبان است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به این‌که هر رأی در انتخابات ۱۴۰۰ همانند موشکی است که به قلب دشمنان و بدخواهان ملت ایران اصابت می‌کند، تصریح کرد: تا زمانی که اطلاعی از جزئیات تصمیمات نداشته باشیم نمی‌توان به قطع یقین گفت که شورای نگهبان یک‌طرفه تصمیم گرفته است و این‌که فلان داوطلبان صلاحیت ندارند.

وی بابیان این‌که برخی با استفاده از خون شهدا به مقام و منصب رسیده‌اند و به آن‌ها خیانت می‌کنند، ابراز داشت: آقایانی هستند که خون شهدا را دست‌مایه کرده‌اند و با وجود داشتن مقام و منصب؛ نظام جمهوری اسلامی را زیرسؤال می‌برند.