به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جعفر سمساری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، بر تعامل مضاعف این سازمان با کارفرمایان به منظور استفاده حداکثری از تسهیلات پیش بینی شده تاکید و اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در راستای تحقق شعار سال، از اولین روزهای سال اقدامات مهمی را اجرایی کرده است که رونق تولید و اشتغال را تسهیل خواهد نمود.

وی شفافیت امور و پاسخگوئی دقیق را لازمه رضایت مندی مخاطبین دانست و نهادینه کردن و تعمیم خدمات غیرحضوری در بین ذی نفعان و مهارت افزایی کارکنان به منظور پاسخگویی شفاف و دقیق به مخاطبین با توجه به تنوع به وجود آمده در حوزه ارائه خدمات را ضروری خواند.

سمساری افزود: تحقق این امر مستلزم برگزاری جلسات آموزشی مدون متناسب با نیازهای موجود است.

وی تعامل بین واحدی برای ارائه نظرات جامع کارشناسی و وحدت رویه در ارایه خدمات را مهم برشمرد و اظهار داشت: رویه های سلیقه ای و مقطعی باید اصلاح شده و فرایندهای شفاف و واحد در تمامی شعب تامین اجتماعی جاری و سازی شود.

سمساری تکریم مراجعین و جلب رضایت مخاطبین را مهمترین اولویت سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: اقدامات اداره کل استان الگویی برای عملکرد شعب است و در شرایط فعلی که اهداف سازمان با فناوری های نوین تلفیق شده است، باید چشم‌اندازهای بلندی را برای سازمان ترسیم نمود و با همکاری و همدلی همکاران، در راستای دستیابی به این چشم انداز گام برداریم.

منبع: ایرنا