اخبار ایران و جهان » فرهنگی
کد خبر : 47561
شنبه - 22 خرداد 1400 - 14:23
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

بازگشایی مدارس از اول مهر ماه مشروط شد

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: بازگشایی مدارس از اول مهرماه منوط بر این است که وضعیت از نظر شیوع کرونا به‌حالت پایدار و قابل کنترل برسد.

بازگشایی مدارس از اول مهر ماه مشروط شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی اسماعیلی در مورد انتشار  اخبارى مبنی بر اینکه تمام دانش‌آموزان از اول مهرماه در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد، اظهار داشت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهرماه فعلا تنها در حد یک نظریه بوده و تحقق آن منوط بر این است که وضعیت از نظر شیوع کرونا به حالت پایدار و قابل کنترل برسد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر توانستیم تا پایان شهریور‌ماه به این وضعیت مطلوب دست یابیم، کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: تاکنون تصمیمی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان اتخاذ نشده است، چرا که هنوز واکسنی برای گروه سنی کمتر از ۱۸ سال تولید نشده است و  واکسیناسیونی که به آن اشاره شده است فقط مختص معلمان و کادر اداری مدارس است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما امیدواریم تا شهریورماه تزریق واکسن به معلمان و کادر اداری مدارس که در دستور کار قرار گرفته، انجام شود تا به‌دنبال آن بتوان مدارس را در اول مهرماه بازگشایی کرد.

منبع: فارس