به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای تأمین استان در تبریز با اشاره به اینکه انتخابات چهار رکن اصلی دارد، گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است که با اطمینان خاطر امنیت و سلامت انتخابات را تضمین می‌کنیم.

وی افزود: با حضور کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاها رقابت‌های انتخاباتی جلوه پر شوری به خود گرفته و در روز انتخابات با مشارکت حداکثری مردم این شکوه دیدنی خواهد شد.

پور محمدی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز گفت: معظم له فرمودند مردم تبریز جریان ساز هستند که در این انتخابات این جریان سازی با مشارکت حداکثری به منصه ظهور خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این دوره ۱۰ درصد به شعب اخذ رأی افزوده شده است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

یوسف داودی رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست با بیان اینکه وظیفه ملی ما حضور و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: تمام سلایق و اندیشه‌ها باید در انتخابات حضوری پرنشاط و با طراوت داشته باشد، چرا که این رویداد مهم سیاسی هم از بعد داخلی و هم از بعد دیپلماسی خارجی برای کشور حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نظاره گر انتخابات ماست، گفت: مشارکت بالای مردمی همیشه تاریخ کشور را از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است.

داودی تقویت روح انتخابات را یک ضرورت خواند و گفت: برای حفظ منافع ملی باید فرهنگ انتخاباتی ارتقا یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات میدان آموزش برای نسل بعدی انقلاب است. در این نشست اعضای شورای تأمین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیان نکته نظرات خود در راستای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات پرداختند.

منبع: مهر