به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان خالی از سکنه و مجتمع‌های مسکونی و ایجاد نارضایتی بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات فنی و علمی توانستند متهمین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی سارقان را که زن ۲۸ ساله و شوهرش ۲۹ ساله بود را در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی در ادامه گفت: متهمین در تحقیقات تخصصی به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات توسط کارآگاهان پلیس لب به بیان واقعیت نموده و به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی از سطح شهرستان اعتراف کردند که مقادیری از اموال مسروقه از منزل آنها کشف و به مقر پلیس دلالت داده شد.

سرهنگ آقاپور در پایان با اشاره به اینکه متهمین پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست؛ منازل و مجتمع‌های مسکونی خود را به سیستم‌های هشدار دهنده و دوربین مداربسته مجهز نموده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره گیری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.