به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سعید شبستری در نشست هم اندیشی با رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت تلاش تمامی ستادها برای گرم تر شدن تنور انتخابات در استان تاکید کرد و افزود: انتظار داریم که روسای ستادهای انتخاباتی، نهایت تلاش خود را برای تشویق مردم به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به این مهم، روسای ستادهای اننتخاباتی، فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را به کار گیرند و در بستری امن و فضای سالم و رقابتی برای انتخاب نامزد اصلح به رقابت با یکدیگر بپردازند.

شبستری خاطرنشان کرد: تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی باهم و در کنار هم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش می کنند.

وی گفت: امیدواریم مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور هرچه بیشتر خود در پای صندوق های رای، حماسه سیاسی دیگری خلق کنند و این حضور گسترده مردم در روز انتخابات به جشن ملی تبدیل شود.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کاندیداها برنامه خود را برای مردم تبیین کنند، افزود: مردم انتظار دارند نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به جای تخریب رقبای خود به ارائه برنامه در حوزه های مختلف پرداخته و در نهایت خودشان را در معرض آرای مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: مقدمات برای برگزاری انتخاباتی پرشور در فضای آرام و توام با عقلانیت در آذربایجان شرقی آماده است.

وی تاکید کرد: بحث تخریب، تطمیع و تهدید و همچنین قول های غیرعملی و موضوعات تفرقه افکنانه به فضای سالم انتخاباتی آسیب می رساند.

شبستری گفت: از فعالیت گروه ها و احزاب شناسنامه دار و دارای مجوز حمایت می شود و روسای ستاد های انتخاباتی از همکاری با گروه های غیرمشروع و بدون مجوز در دوران تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصل، رعایت مر قانون است، ادامه داد: باید توجه داشت که روسای ستادهای انتخاباتی در زمان تبلیغات رودر روی هم نیستند بلکه درکنار هم در یکی فضای رقابتی و رفاقتی هستند.

در ادامه این نشست رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، به بیان دیدگاه های خود در زمینه های مختلف انتخاباتی پرداختند.

ستادهای انتخاباتی کاندیداها برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان شرقی گفت: برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تلاش می کنیم و پیش بینی می کنیم فضای انتخاباتی کشور بعد از مناظره سوم گرم تر شود.

میرعلی اشرف پوری حسینی اظهار کرد: امیدواریم تمامی کاندیداها، رؤسای ستادهای انتخاباتی و هواداران آنها، مر قانون را رعایت کرده و در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی عنوان کرد: امیدواریم مردم با انتخاب کاندیدای اصلح در این دوره از انتخابات، چهار سال شاداب، با رونق و با امید را برای کشور به ارمغان آورند.

رقابت‌های انتخاباتی باید در نهایت به حضور حداکثری مردم بینجامد

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نیز با بیان اینکه تمامی رقابت های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری باید در نهایت، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را به همراه داشته باشد ابراز کرد: انتخابات، یکی از مهم ترین و بهترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تمامی انتخابات ها نشان از حضور پررنگ مردم و تصمیم گیری آنان در تمامی حوزه ها داشته است.

علیرضا نوین با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ادامه داد: جلسه امروز، جلسه بسیار خوبی است و امیدواریم تمامی کاندیداها، نمایندگان و طرفداران آنان ها پای بند قانون باشند و با توجه به درایت بسیار خوبی که در استان وجود دارد شاهد برگزاری انتخاباتی بسیار با شکوه در استان و کشور باشیم.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در انتخابات آماده است افزود: هماهنگی های بسیار خوبی با استانداری و فرمانداری شهرستان ها داریم و امیدواریم بدون هیچ گونه مشکل خاصی، انتخابات خوبی در کشور برگزار شود.

رقابت های سالم انتخاباتی در استان، دوستی ها را تقویت می کند

رییس ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رییسی نیز گفت: مردم ایران اسلامی آماده هستند که با حضور گسترده و با شکوه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت آتی خود و کشور را به بهترین شکل ممکن رقم زنند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها و فضای مجازی در تنویر افکار عمومی ابراز کرد: امیدواریم بدون ورود به حوزه های هیجانی و احساسی به انتخابی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسیم.

وی همچنین در ارتباط با فضای تبلیغاتی حاکم برجامعه در ایام تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: فضای انتخابات روند عادی خود را طی می کند و جمهوری اسلامی ایران در فضای رسانه ای خارجی به کانون توجه اکثر کشورها تبدیل شده است.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی ادامه داد: در حوزه داخلی نیز فضای بسیار خوبی بر کشور حاکم است و به تناسب نزدیکی به روز انتخابات، تنور انتخابات گرم تر می شود.

کریم ایرانی، رییس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم نیز اظهار کرد: ۲۹ اردیبهشت ماه جاری مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای نشان می دهند که به آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب پای بند هستند.