به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول خدابخش در نشست شورای مشورتی ایثارگران این شهرستان، بر ضرورت توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان کشور هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص ارائه خدمات شایسته به این قشر معزز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خدابخش حفظ شأن و منزلت جامعه ایثارگری را حائز اهمیت خواند و گفت: فراهم آوردن بستر مناسب جهت اشتغال فرزندان معزز شهدا و ایثارگران از دغدغه‌های اصلی دولت است که در این راستا اقداماتی انجام‌یافته که به دلیل مسائل و مشکلات پیش روی کشور، نیازمند برنامه‌ریزی گسترده در سطح کلان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش ویژه شورای مشورتی ایثارگران در احصاء و انتقال مشکلات جامعه و بخصوص خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت همدیگر بتوانیم گام‌های خوبی در جهت رسیدگی به مردم و این قشر معزز برداریم.

مصطفی معصوم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات چهارماهه این بنیاد ارائه و عنوان کرد: از تمام توان خود برای ارائه خدمات شایسته و در خورشأن به این قشر معزز استفاده می‌کنیم.

رئیس بنیاد اهر خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه‌داریم با خلوص نیت و سعه‌صدر، خدمت‌گزار این قشر معظم باشیم، چراکه عزت و آبروی خود را مدیون آن‌ها هستیم.

موسی ملکی عضو شورای مشورتی امور ایثارگران فرمانداری شهرستان اهر نیز اشتغال فرزندان معزز شهدا و ایثارگران را از دغدغه‌های اصلی جامعه ایثارگری دانست و گفت: تحقق این امر مهم نیازمند پیگیری فرماندار اهر و مسئولین ذی‌ربط است.

تخصیص قطعه ایثارگران، اشتغال فرزندان معظم شهدا و ایثارگران، نصب تابلوهای توقف ویژه جانبازان و معلولین، رفع مشکلات بیمه‌ای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، ساماندهی گلزار مطهر شهدا و توجه ویژه به مسائل و مشکلات پیش روی جامعه ایثارگری، از مهم‌ترین خواسته‌های اعضای شورای مشورتی امور ایثارگران از فرماندار شهرستان اهر بود.