به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی بینش در دیدار با فرماندار شهرستان اهر گفت: حمایت‌های بی‌نظیر فرماندار محترم اهر از فعالیت‌ها و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهر مایه مباهات و افتخار است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: کودکان و نوجوانانی که به موفقیت دست یافته‌اند را اگر ریشه‌یابی کنیم در نتیجه تربیت کانون پرورش فکری این موفقیت حاصل می‌شود.
وی اضافه کرد: شهرستان اهر جزو معدود شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی است که کتابخانه پستی دارد و کانون پرورش فکری برای خدمات کتابخانه‌ای ریالی هزینه دریافت نمی‌کند.

بینش بابیان اینکه کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی آمادگی راه‌اندازی کتابخانه سیار را در شهرستان اهر دارد، خاطرنشان کرد: در صورت داشتن این کتابخانه؛ تمامی آنچه که نیاز کودکان و نوجوانان است در شهرستان اهر خواهیم داشت.

خدابخش، در این دیدار گفت: آسیب‌های اجتماعی بیش از آن‌چه که فکر می‌کنیم کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند و بایستی برای مصون نگه‌داشتن آنها از آسیب‌های اجتماعی برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کانون‌ پروش فکری کودکان و نوجوانان حتی می‌تواند مهم‌تر از آموزش و پرورش باشد، افزود: اگر به جوانان موفق نگاه کنیم ریشه موفقیت به تربیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازمی‌گردد.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: اگر بتوانیم با تشخیص درست و حمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایگاه این نهاد برجسته نماییم.
خدابخش تاکید کرد: بر این موضوع باور قلبی داریم که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند مرکز استعدادیابی کودکان و نوجوانان باشد.
وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های جزئی از کانون‌ پروش فکری کودکان و نوجوانان اهر برای بنده قانع‌کننده‌ نیست چراکه می‌دانم کانون‌ پروش فکری چه قابلیت‌هایی دارد