به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابراهیم فیروزی در گفتگویی با اشاره به انتشار گزارش بازرسی های انجام شده از باشگاه های ورزشی سراسر استان در سه ماهه اول سال جاری، افزود: با توجه به میزان فراوانی باشگاه های ورزشی در شهرستان تبریز، ۱۳ باشگاه در این شهرستان و سه باشگاه در اهر، یک باشگاه در شبستر و یک باشگاه دیگر در مراغه پلمب شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این اقدام به دنبال اخطارهای ابلاغ شده و رعایت نکردن آیین نامه های ابلاغی، پس از صدور اخطار و اعلام به مدیر و مالک باشگاه، انجام شده است.

وی اعلام کرد: تعداد یکهزار و ۸۶ باشگاه در سطح استان به صورت خصوصی فعالیت می کنند که مجوز فعالیت خود را از اداره کل دریافت کرده اند و براساس قانون ما مکلف به بازرسی های ادواری هستیم تا در صورت بروز مشکل و تخلف، با تذکر، اخطار و یا پلمب از بروز نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

ابراهیمی ادامه داد: در بخش اماکن ورزشی ماده ۲۷ تعداد ۲۱ باشگاه ورزشی فعال در استان داریم که شبستر و میانه با هفت، مرند و جلفا با ۲ و اسکو با سه باشگاه ورزشی از محل ماده ۲۷ خدمات ورزشی به شهروندان ارائه می کنند .

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همچنین از ۱۱۸ اخطار به باشگاه های استان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد اخطاری که به باشگاه ها داده شده در راستای تامین ایمنی و امنیت فیزیکی و روانی ورزشکاران است.

فیروزی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱۳ باشگاه در استان فعال هستند، اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار می بندیم تا فضایی تعاملی بین باشگاه ها و ورزشکاران شکل گیرد تا خطاها و تخلفات به کمترین حد خود برسد و میزان رضایتمندی در جامعه افزایش یابد.

منبع: ایرنا