به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یوسف پایدار در گفت و گویی با بیان اینکه جلسات متعدد هماهنگی و توجیهی با سازمان جهادکشاورزی، دامپزشکی و مدیران کشتارگاه ­ها و اتحادیه ­های مربوطه در این خصوص برگزار شده است، اظهار کرد: زیرساخت های سیستمی اجرای این طرح در کشتارگاه های استان و همچنین شبکه حمل و نقل توزیع گوشت مرغ از تیر ماه ایجاد شده است.
وی ادامه داد: به منظور رصد فرایند توزیع گوشت مرغ آماده طبخ و میزان خروجی کالای مذکور از کشتارگاه ­های استان از ۱۱ تیر ماه هرگونه توزیع فقط با صدور فاکتور فروش حاوی بارکد رهگیری اداره پست امکان پذیر است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از انجام بازرسی های مشترک متعدد با کارشناسان شرکت پست جهت هماهنگی برای راه اندازی طرح در سطح استان خبر داد و گفت: در جلسه نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات،  طرح یاد شده تشریح و زمان و فرایند اجرای طرح به تمامی کشتارگاه های استان ابلاغ شد.
پایدار خاطرنشان کرد: در مجموع از زمان آغاز طرح توزیع گوشت مرغ در بستر اداره پست، یک هزار و ۸۷۸ تن مرغ کشتار و ۹۱۷ تن مرغ آماده طبخ توزیع شده است.

منبع: ایرنا