به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات حادثه آدم ربایی در جلفا اظهار داشت: پس از تماس یکی از شهروندان جلفایی در مورد آدم ربایی، پلیس بلافاصله وارد عمل شد و عملیات شناسایی آدم‌ربایان و رهایی گروگان آغاز شد.

وی از شناسایی سریع خودروی آدم‌ربایان در مسیر یکی از روستاهای مرند خبر داد و افزود: در کمتر از ۶ ساعت عاملان آدم‌ربایی شناسایی و در عملیات ضربتی، درگیری با آدم‌ربایان رخ داد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعداد آدم‌ربایان پنج نفر بودند، گفت: دو نفر از انها در درگیری مجروح شدند ولی تیم‌شان دستگیر شدند.

وی هدف مجرمین از ارتکاب به آدم ربایی را اخاذی میلیاردی عنوان کرد و گفت: آدم‌ربایان ۲۰۰ میلیارد ریال پول از گروگان مطالبه کرده بودند.

سردار عبدی، با هشدار به اخلال‌گران امنیت و آرامش جامعه، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت و سرعت با مخلان امنیت عمومی برخورد کرده و اجازه عرض اندام به آنها نخواهد داد.

احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا هم در گفت‌وگو  با خبرنگاران با تقدیر از اقدام قاطع و به‌موقع نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان جلفا، ابراز داشت: آدم‌ربایان در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه برای هر پنج نفر تیم آدم ربایی پرونده قضایی تشکیل شده است، گفت: شهروند ربوده شده هم در صحت و سلامت از دست آدم‌ربایان رهایی یافت.

دادستان جلفا خاطر‌نشان کرد: سلب آرامش مردم و اخلال در نظم عمومی جامعه جرم سنگینی است که مرتکبین تخلف در اسرع وقت مجازات خواهند شد تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

منبع: تسنیم