اخبار منطقه ارسباران » اقتصادی
کد خبر : 49368
یکشنبه - 3 مرداد 1400 - 16:59
فرماندار کلیبر:

بیش از ۵۸ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کلیبر اختصاص یافت

فرماندار کلیبر گفت: بیش از ۵۸ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کلیبر اختصاص یافت.

بیش از ۵۸ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کلیبر اختصاص یافت

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عدالت حاجی پور گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی در مجموع ۵٨ میلیارد و ٧٨۶ میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی، خدماتی و غیره این شهرستان اختصاص یافته است. این میزان اعتبارات ملی و استانی شهرستان کلیبر نسبت به سال پیش افزایش ۲ برابری دارد.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته برای سال٩٩ شهرستان کلیبر، مبلغ ۴۴ میلیارد و ٣۶٩ میلیون تومان جذب شد که از این مقدار مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به توسعه و تکمیل طرح های آبرسانی شهرستان تخصیص یافته است.

وی گفت: امسال نیز از مجموع اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع که به شهرستان کلیبر اختصاص یافته، مبلغ  ۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای توسعه‌ی راه روستایی، ۱۳ میلیارد تومان برای توسعه‌ی عمران روستایی و ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایجاد زیر ساخت گردشگری از محل منابع شهرستانی و سفر وزیر گردشگری هزینه می شود.

وی اضافه کرد: امسال همچنین سه میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی، ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای توسعه و عمران شهر کلیبر و آبش احمد، و غیره در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا