به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طی پنج فقره واژگونی خودرو در شهرستان‌های اهر، هشترود، آذرشهر و جلفا، ۲۷ نفر مصدوم شده و تحت اقدامات پیش بیمارستانی اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند و هم‌چنین دو نفر نیز فوت شدند.
وی در تشریح این خبر، گفت: صبح امروز دوشنبه چهارم مرداد، بر اثر برخورد پژو با کامیون در نزدیکی روستای قره بلاغ محور خوی–جلفا، دو جوان ۳۰ ساله از سرنشینان پژو در دم جان باختند.
وی از مصدومیت شش نفر دیگر در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده هشترود، خبرداد و افزود:صبح امروز، بر اثر انحراف و برخورد شدید پرشیا به گاردریل در آزادراه در ۱۰۰ کیلومتری تبریز، شش نفر دچار مصدومیت و توسط سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های هشترود به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر انتقال یافت.
وی یادآور شد: در روز جمعه نیز، واژگونی سمند در گردنه گویجه بل شهرستان اهر، هفت مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در هشترود، شش مصدوم و واژگونی سمند مقابل شهرک سلیمی آذرشهر، هفت مصدوم برجای گذاشت و تمامی مصدومان تحت اقدامات پیش بیمارستانی کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
شادی نیا متذکر شد: متاسفانه عدم رعایت سرعت مطمئنه و عجله دررسیدن به مقصد،  واژگونی و عوارض جبران ناپذیری را تحمیل خانواده‌ها می‌کند.

منبع: فارس