به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، کارکنان شاغل نظام بانکی از امروز چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه باید برای دریافت واکسن کرونا به سایت بیمارستان بانک ملی مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانکها در این خصوص اعلام کرد: با هماهنگی بعمل آمده با ریاست محترم شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیرعامل بانک ملی ایران جناب آقای دکتر حسین زاده امور واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی در استان تهران به بیمارستان بانک ملی ایران و در مراکز استان‌ها با هماهنگی دبیران کمیسیون های هماهنگی استان به درمانگاه‌های بانک ملی مستقر در هر استان واگذار شد و با همت و برنامه ریزی دبیران کمیسیون‌ها، مدیریت بیمارستان و رئیس دانشکده پرستاری بانک ملی مراکز ۱۷ گانه پیش بینی شده برای تهران تجهیز و آماده ارائه خدمت گردیده است.
بیش از۲۰۰ نفر از پرسنل بانک در همایش آموزشی حضور داشتند و توسط نمایندگان وزارت محترم و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش لازم را برای امور واکسیناسیون فرا گرفتند که بتوانند از صبح پنجشنبه ۱۴۰۰.۰۵.۱۴ واکسیناسیون کارکنان شاغل بانک‌ها در استان تهران را در مراکز ۱۷ گانه انجام دهند. ضمناً کارکنان شاغل نظام بانکی از امروز چهارشنبه ۱۴۰۰.۰۵.۱۳ برای ثبت نام می بایست به سایت بیمارستان بانک ملی مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع: ایلنا