به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رضا اختیار وکالتی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی در خصوص اهمیت بحث مهارت آموزی گفت: هرکس با جدیت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کند قطعاً نتیجه مطلوب را به دست خواهد آورد و میتواند موجب موفقیت در عرصه ایجاد کسب و کار برای خود و دیگران گردد.

اوبا اشاره به تنوع رشته و نوع آموزش در فنی و حرفه‌ای استان، اجرای دوره‌های نوین آموزشی و ارتقاء مهارت‌های شغلی سربازان وظیفه را در طول دوران خدمت مقدس سربازی موثر دانست.

سردار شاهبازیان فرمانده پادگان حضرت ولیعصر (عج) تبریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در امر آموزش سربازان وظیفه این آموزش‌ها را یکی از عوامل ایجاد انگیزه در طول دوره خدمت سربازی و ایجاد اعتماد به نفس و آمادگی بالای سربازان برای ورود به بازار کار پس از فراغت از دوران خدمت سربازی دانست.

او افزود: در دوران کرونا و اوقات فراغت تعطیلات تابستانی حضور در کلاس‌های مهارت‌آموزی با وجود امکانات مناسب و مربیان کاربلد در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، فرصت مغتنمی برای جوانان است تا با حضور در این دوره‌های آموزشی نقش موثرتری در امر آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشند.

در این دیدار به پیشنهاد سردار شاهبازی مقرر گردید کلیه یگان‌های نظامی و انتظامی به صورت متمرکز در محل پادگان آموزشی ناجا در شهرستان هادی شهر به میزبانی ناجا، جهت بهره مندی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مستقر گردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان