به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مسابقات استانی سبک هالا هنر رزمی ابداعی استاد اسماعیل ملک جهانی، با حضور ۲۵۵ نفر از هالاکاران استان در قالب ۱۸ تیم در سبک‌های مبارزات آزاد، مبارزات نیمه آزاد، اجرای فرم، اجرای فرم تیمی، شکستن اجسام سخت، حرکات پرنده‌ای و مهارت‌های فردی در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

این مسابقات با افتتاح دو سالن ورزشی برای هالاکاران و پیاده‌ روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی همراه بود در کنار مسابقات استانی، مسابقات بهترین های هالای استان نیز برگزار شد و قهرمانان هالا برای کسب ۱۰ کمربند طلایی به رقابت پرداختند.

تیم‌های هالای شهرستان‌های اهر، تبریز و هوراند به مقام‌های اول تا سوم تیمی دست یافتند، کمربندهای طلایی پس از رقابت‌های فشرده و بسیار دیدنی به هالاکارارن، قدرت حقیقت، رضا ابوذر، هادی دانش، ابوالفضل نجف پور، پرویز دهقان‌زاده، مهرداد رحیم‌پور، بهنام بهروان، علی زینالی، هادی ابراهیمیان، حسن بهامین تعلق گرفت.

در این میان هالاکاران اهری؛ هادی دانش، مهرداد رحیم‌پور، بهنام بهروان و هادی ابراهیمیان با برتری بر حریفان خود توانستند ۴ کمربند طلایی از ۱۰ کمربند را از آن خودنمایند.

از نکات قابل‌توجه این مسابقات شرکت ورزشکاران معلول بود که مهدی بابائی در رده‌ی سنی بزرگ‌سالان از شهرستان هوراند و مرتضی عبدی در رده‌ی سنی جوانان از اهر توانستند به قهرمانی این مسابقات در رده خود دست یابند.

منبع: مهر