به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده در آیین افتتاح طرح‌های کشاورزی شهرستان اهر با تبریک هفته‌ی دولت اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته برای حل مشکلات مردم قدم‌های بسیار مثبتی برداشته است و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از ۴ دهه‌ی گذشته غیرقابل کتمان است هرچند هنوز کمبودها و نارسایی‌هایی وجود دارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که آیت‌الله رئیسی با معرفی کابینه جدید نشان داد که از اولین روز درصدد حل مشکلات مردم است، افزود: علی‌رغم تمامی حواشی و تخریب‌ها؛ وزرای دولت سیزدهم کاری هستند و برای پیگیری مطالبات مردم تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسند.

وی با ذکر این‌که حل مشکلات مردم و مناطق محروم نیازمند حرکت‌های جهادی و انقلابی مسئولان متعهد است، یادآور شد: مردم در مسیر حراست از انقلاب و نظام اسلامی شهید داده‌اند تا تبعیض و فساد ریشه‌کن شود و دست مفسدان و خائنین به بیت‌المال قطع شود و در عین حال مردم منتظر پاسخ مسئولان به صداقت و حمایت‌های بی‌شائبه از انقلاب آنان هستند.

محرم‌زاده بر لزوم ایجاد زمینه افزایش تولید در بخش کشاورزی شهرستان اهر تأکید کرد و یادآور شد: آن‌چه که امروز مردم از آن گله‌مندند و نگرانی دارند بیکاری فرزندان تحصیل‌کرده است که به دلیل بیکاری؛ زمینه ازدواج و تشکیل خانواده فراهم نمی‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پیگیری‌های مستمر فرماندار شهرستان اهر به جهت حل مشکلات و پیگیری طرح‌ها گفت: فرماندار شهرستان اهر از زمان قبول مسئولیت به خوبی امورات را پیگیری کرده تا مشکلات و موانع رفع شود، به طوری‌که عمده مسائل با پیگیری‌های انجام یافته منجر به نتیجه شده است.