اخبار شهرستان » اخبار ویژه » ورزشی
کد خبر : 50739
یکشنبه - 7 شهریور 1400 - 17:25
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد؛

وعده وزیر ورزش دولت جدید برای توسعه زیرساخت‌ ها در روستاها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از وعده وزیر ورزش دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها خبر داد.

وعده وزیر ورزش دولت جدید برای توسعه زیرساخت‌ ها در روستاها

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده ظهر یک شنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای آذغان گفت: با آغاز به‌کار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و انتخاب وزرا؛ امیدوارم قطار توسعه زیرساخت‌های حوزه ورزش در روستاهای اهر و هریس در ریل قرار گیرد.

وی افزود: متأسفانه وزارت ورزش و جوانان؛ بیشتر در حوزه ورزش متمرکز است و در حوزه جوانان تحرک خاصی ندارد. بر اساس وعده‌های وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و مناطق محروم توسعه می‌یابد.

محرم زاده ادامه داد: اگر زیرساخت‌هایی در تمامی حوزه‌ها در روستاها ایجاد می‌شود بایستی مردم نیز در آن مشارکت داشته باشند و نگهداری از طرح‌هایی همچون زمین چمن مصنوعی روستای آذغان حداقل‌ترین انتظاری است که از اهالی روستا داریم.

ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در اقصی نقاط استان

قربانی، معاون اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز در این آئین گفت: زمین چمن مصنوعی روستای آذغان با همکاری بنیاد مستضعفان احداث شده است، البته بنیاد مستضعفان وظیفه زیرسازی را بر عهده داشت که قسمتی را انجام داده و مابقی را انجام خواهد داد.

وی گفت: برای احداث زمین چمن مصنوعی روستای آذغان قریب به ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی احداث شده است.

وی افزود: سیاست و رویکرد ورزش و جوانان این است که در اقصی نقاط آذربایجان‌شرقی؛ پروژه‌های مختلفی را اجرا و در اختیار مردم قرار دهد.

قربانی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با تقویت زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی و شهری اهر؛ زمینه بهره‌مندی ورزشکاران و جوانان از زیرساخت‌های ورزشی را فراهم کنیم.