به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اللهوردی دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گویی با اشاره به حواشی اخیر تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: این تیم متعلق به همه مردم خطه آذربایجان بوده و باید با ایجاد بستر مناسب، خیال هواداران پرشور و پرتعداد آن از بابت تامین منابع مالی و تثبت وضعیت مالکیتی و مدیریتی آن فراهم شود.

وی اضافه کرد: اینجانب به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی در هفته های گذشته به دقت پیگیر مسایل تیم فوتبال تراکتور بوده و همان گونه که قبلاً قول داده بودم، مذاکرات لازم برای نهادهای مرتبط و مسوول را برای تضمین آینده مالی و مالکیتی آن انجام داده ام.

وی تشریح کرد: در این راستا تاکنون مذاکرات لازم را با وزیر محترم صمت، شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیرعامل محترم باشگاه تراکتورسازی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ، فرمانده سپاه عاشورا، استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان انجام داده ام.

دهقانی، هر گونه موفقیت در انتقال امتیاز تیم فوتبال تراکتور به باشگاه فرهنگی – ورزشی مس سونگون را منوط به همراهی مسوولان استانی و نیز مالک باشگاه تراکتور دانست و ابراز امیدواری کرد که در این مسیر تنها منافع تیم تراکتور و هوارداران پرشور آن مدنظر همه باشد.

وی با بیان اینکه پیگیری انتقال امتیاز تیم تراکتور به باشگاه فرهنگی – ورزشی مس سونگون یکی از دغدغه های اصلی وی در یک ماه اخیر بوده است، گفت: امیدوارم با تحقق این مهم، مالک تیم و مسوولان استانی، گامی در راستای جلب رضایت عمومی مردم و طرفداران پرتعداد تراکتور به عنوان یکی از تیم های مطرح و مدعی ایران و آسیا بردارند.

وی اضافه کرد: بدون شک، تحقق این مهم با نیت خیر و همت والا و هم افزایی مالک تیم و مسوولان استانی میسر است.

تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از تیم های مدعی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در هفته های اخیر دچار حواشی زیادی بوده است.
بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، جدایی بازیکنان کارآمد از تیم و بدهی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی آن، بنا به گفته رییس شورای اسلامی کلان شهر تبریز، از جمله مشکلات تیم تراکتور است.

این تیم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با رتبه چهارمی به پایان برد.

منبع: ایرنا