به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح عملیات دستگیری مخلان نظم امنیت عمومی در منطقه‌ شله‌ بران اهر اظهار داشت: پیش از ظهر روز پنج ‌شنبه ۱۸ شهریور ماه در پی گزارش نزاع دسته ‌جمعی در یکی از محلات منطقه‌ شله‌بران؛ پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری ۲۱ نفر در جریان نزاع دسته‌جمعی در منطقه‌ی شله‌بران خبر داد و گفت: در مرحله نخست دستگیری مخلان نظم عمومی در منطقه‌ی شله‌بران که با حضور دادستان عمومی و انقلاب اهر صورت گرفت، ۹ نفر از افراد حاضر در نزاع دسته‌جمعی دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به متواری شدن اکثر مخلان نظم عمومی در منطقه‌ی شله‌بران، با شگردهای پلیسی و طی کار اطلاعاتی پلیس امنیت و اطلاعات؛ بامداد جمعه که از ۲۳:۳۰ تا ۱:۳۰ نیمه شب توانستیم افرادی متواری از نزاع دسته‌جمعی را با دستور قضایی دستگیر کنیم و تا این لحظه ۲۱ نفر از افراد حاضر در نزاع دسته‌جمعی منطقه‌ی شله‌بران بازداشت شده‌اند.

آقاپور بابیان این‌که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم عمومی و امنیت مردم برخورد قاطع می‌کنیم، یادآور شد: ریشه این نزاع دسته‌جمعی در منطقه‌ی شله‌بران به اختلافات خانوادگی بازمی‌گردد و این اختلافات پیش‌تر نیز منجر به درگیری و سلب آسایش از شهروندان اهری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از تداوم عملیات شناسایی و بازداشت مخلان نظم عمومی در شهر اهر خبر داد و یادآور شد: کلیه پرسنل نیروی انتظامی اهر تا پاسی از شب در منطقه‌ی شله‌بران حضور داشتند تا مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسایی و در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند، البته تاکنون چندین مرحله نزاع دسته‌جمعی داشتند.