به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مجمع نمایندگان مجلس آذربایجان شرقی به درخواست حجت الاسلام آل هاشم با موضوع انتخاب استاندار استان عصر امروز در تهران جلسه فوق العاده تشکیل می دهند.

این نماینده عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه به نظر می رسد با توجه به حساسیت موضوع انتخاب استاندار ؛ امام جمعه تبریز نیز توصیه هایی در این خصوص خواهد داشت؛ جلسه عصر امروز از اهمیت بالایی برخوردار است.

این گزارش حاکی است؛ حجت الاسلام آل هاشم اخیرا در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با انتقاد تند از طرح افراد مختلف برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی گفته بود: برخی ها مطرح می کنند که چرا نماینده ولی فقیه در استان به موضوع انتخاب استاندار ورود پیدا نمی کند؛ باید بگویم ما استانداری در شان آذربایجان از دولت خدمتگزار می خواهیم ، البته بنده هر فردی از سوی دولت انتخاب شود  حمایت می کنم ولی دولت باید بداند اینجا آذربایجان مهد ستارخان ها؛ خیابانی ها و باکری ها است.

این گزارش می افزاید؛ با وجود اینکه انتظار می رفت گزینه دولت برای استانداری آذربایجان شرقی با توجه به اهمیت استان طی روزهای گذشته اعلام شود ولی گویا هنوز انتخاب گزینه استانداری آذربایجان شرقی نهایی نشده است.

منبع: نصر نیوز