فرمادار اهر:

مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر پشتیبانی مردم از نظام ‌است

فرماندار اهر تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات کشور، علاقه و پشتیبانی مردم از نظام را نشان می‎دهد. ‌

مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر پشتیبانی مردم از نظام ‌است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید محمد عابدی، با بیان این که مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر پشتیبانی مردم از نظام ‌است، اظهار کرد: ایران سرزمین پهناوری است که در حصر کشورهای همسایه‎ی ناامن قرار دارد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که امنیت نظام را تضمین کرده و در مقایسه با کشورهای همسایه‎، ایران امن‎ترین کشور منطقه است.

وی عنوان کرد: شور و شوق انتخاباتی وصف‎ناپذیری در شهرستان اهر حاکم است و با توجه به این که حدود ۱۳۴ هزار نفر واجد شرایط در شهرستان‎های اهر و هریس وجود دارد که خود دلیلی بر این شور و شوق است.

عابدی بیان کرد: ۱۴۵ شعبه‎ی اخذ رای در این استان پیش‌بینی شده است که در هر شعبه نیز حدود ۱۹ نفر عامل اجرایی استقرار خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برخی نیز رای خاکستری دارند که این افراد نیز باید از حق رأی خود استفاده کرده و پشتیبانی خود از نظام را اعلام کنند، چرا که در صورت وجود مشکل، تبعات منفی آن دامن‎گیر همه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر خاطرنشان کرد: برخی تخلفات تبلیغاتی در شوراها وجود داشت که شامل تبلیغ زودهنگام می‌شد و این نیز به مبادی ذی ربط گزارش و با متخلفان نیز برخورد شد.

منبع: ایسنا