اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 51507
چهارشنبه - 24 شهریور 1400 - 19:25
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند با پویش شور عاطفه‌ ها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند با پویش شور عاطفه‌ ها خبر داد.

تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند با پویش شور عاطفه‌ ها

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمد کلامی با اعلام برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها، گفت: این پویش به منظور تامین ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت آغاز شده همزمان با سراسر کشور از ۲۰ شهریور ماه در سطح استان آغاز شده و تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری شور عاطفه‌ها را تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی نیازمندان در دستور کار کمیته امداد امام(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان مستقر نخواهد شد و کمک‌های مردمی از طریق روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.
وی به شیوه پرداخت کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

کلامی خاطر نشان کرد: همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است.
وی اضافه کرد: پویش شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.