اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سلامت
کد خبر : 51662
دوشنبه - 29 شهریور 1400 - 13:14
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر:

اجرای طرح خانه ‌به‌ خانه واکسیناسیون در اهر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر از اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه برای اولین‌بار در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح خانه ‌به‌ خانه واکسیناسیون در اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سروان پاسدار مهدوی اظهار داشت: طرح خانه ‌به ‌خانه واکسیناسیون به همت جهادگران سلامت حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان در تمامی محله‌های ۱۶ گانه حوزه استحفاظی در حال اجراست.

او افزود: با اجرای این طرح ضمن مراجعه به درب منازل همشهریان نسبت به واکسیناسیون افرادی که تاکنون واکسیناسیون نشده‌اند اقدام می‌شود.

سروان مهدوی با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم از این طرح بیان کرد: این طرح در محله‌های بنفشه، مهر بهارستان شروع شد و امیدواریم با همکاری و همراهی آحاد مختلف مردم و مسئولان این برنامه در تمامی محله‌های ۱۶گانه حوزه استحفاظی انجام شود و در ادامه نیز شاهد اجرای این طرح در کل شهرستان باشیم.

 میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد جمعیت هدف این شهرستان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: کلیه افراد دارای سن بالای ۱۸ سال که هنوز نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نکرده‌اند، باید در اسرع وقت به مرکز سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

میرزاپور افزود: کلیه مراکز سلامت سطح شهر از ساعت هشت تا ۲۰ آماده واکسیناسیون مراجعان کنندگان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر افزود: هر فردی که واکسن نزده است، به عنوان کانون آلودگی بیماری محسوب می‌شود و بهترین راه کنترل بیماری واکسیناسیون عمومی است.