اخبار منطقه ارسباران » سلامت
کد خبر : 51736
سه شنبه - 30 شهریور 1400 - 20:03
فرماندار ورزقان:

واکسینه شدن ۸۱ درصد از مردم ورزقان در مقابل کرونا

فرماندار ورزقان گفت: واکسیناسیون ۸۱ درصد مردم شهرستان برای مقابله با بیماری کرونا با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است به‌طوری‌که شهرستان ورزقان جزء رتبه‌های برتر استان در واکسیناسیون نسبت به جمعیت است.

واکسینه شدن ۸۱ درصد از مردم ورزقان در مقابل کرونا

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدباقر خانی امروز در دیدار اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان با امام‌جمعه ورزقان، ضمن گرامیداشت پیشاپیش هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تمدید حکم مأموریت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین پورمحمد برای امامت جمعه ورزقان را برای سه سال آینده تبریک گفت.
وی با اشاره به اینکه امام‌جمعه محور وحدت در شهرستان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: توسعه شهرستان و رونق اشتغال و تولید در شهرستان با وحدت مسیر می‌شود.
خانی با تشکر از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان برای عملکرد مطلوب در واکسیناسیون مردم شهرستان، اظهار داشت: این موفقیت با تلاش کادر درمان و همراهی مجموعه مدیریت شهرستان تحقق‌یافته است.
وی واکسیناسیون را تنها راه مصون‌سازی مردم در مقابل بیماری کرونا برشمرد و افزود: بسیج به‌عنوان یک‌نهاد مردمی در قالب قرارگاه شهید سلیمانی همکاری بسیار مطلوبی با ستاد کرونای شهرستان داشته و هم‌اینک با استفاده هرچه بهتر از این ظرفیت بزرگ واکسیناسیون خانه به خانه مردم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

منبع: فارس