به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرگرد ناصر پاشایی از وقوع حادثه آتش‌سوزی اتوبوس حامل مسافر در جاده اهر- تبریز خبر داد و اظهار داشت: حدود ساعت ۱۹ روز جمعه در پی برخورد موتورسیکلت با اتوبوس حامل مسافر در جاده اهر- تبریز، این اتوبوس دچار حریق شد و موتورسوار در دم جان باخت.

رئیس پلیس‌راه اهر-تبریز افزود: شواهد حاکی از آن است که موتورسیکلت پیش از برخورد با اتوبوس، واژگون شده بود که پس از بررسی‌ها علت اصلی حادثه مشخص می‌شود.

وی از مصدومیت جزئی ۲ نفر از مسافران اتوبوس کلیبر-تبریز خبر داد و گفت: اتوبوس و موتورسیکلت به طور کامل در اثر آتش‌سوزی خسارت ۱۰۰ درصد دیده است و در لحظات اولیه خوشبختانه مسافران اتوبوس تخلیه شدند.

سرگرد پاشایی خاطرنشان کرد: اتوبوس مسافری خط کلیبر-تبریز بود که حامل ۱۲ مسافر قانونی طبق صورت وضعیت و ۱۳ نفر مسافر بین‌راهی داشت، مسافران از اتوبوس تخلیه شده بودند و ۲ نفر از مسافران در حین برداشتن وسایل شخصی از ناحیه دست دچار مصدومیت جزئی شده‌اند.

رئیس پلیس‌راه اهر-تبریز با بیان این‌که راکب موتورسیکلت در این حادثه در دَم جان باخت، خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در خصوص اینکه موتورسیکلت در اثر برخورد با اتوبوس واژگون شده و یا این‌که پیش از برخورد با اتوبوس و در برخورد با خودروی دیگری واژگون شده، در دست بررسی است.